Természetesen az Egyesült Államokat sem hanyagolja el. Csak a szűkebb pátriájának tekinthető Iowában 171 meccset vívott eddig. Nála a hétvégék sem a pihenésről szólnak. Eddig 20 alkalommal bunyózott egymást követő napokon. A pihenés mellett a KO vereségek sem voltak ismertek számára hosszú ideig. Noha korábban is állították már le meccsét orvosi okokból vagy, mert a sarka bedobta a törölközőt, de egészen a 268. bunyójáig nem tudták ütésekkel a padlóhoz szegezni. Ez Travis Wiuffnak sikerült. Érdekesség, hogy Pumukli őt is legyőzte. 31 volt vagy jelenlegi UFC és Pride bunyóssal osztotta meg a ketrecet idáig. Ezen a szinten, azonban már jóval kevesebb babér termett neki, 8-29-4 a mérlege az ilyen kaliberű arcok ellen. 6 UFC bajnokkal is sikerült megverekednie 1-9 -es eredménnyel. Andrei Arlovski, Dan Severn, Evan Tanner, Forrest Griffin, Ricco Rodriguez és Rich Franklin ellen mind próbálkozott. A fentiekből kitűnik, hogy Fulton inkább a mennyiségi bunyóval hívja fel magára fel a figyelmet, mintsem a minőségivel.
1997 május 11-én véget ért a regnáló sakkvilágbajnok, Garri Kaszparov és az IBM Deep Blue nevű sakkszámítógépének párbaja. Az utolsó, hatodik meccset a világossal játszó gép nyerte, és ezzel két győzelem, három döntetlen és egy vereség mellett 3, 5:2, 5 arányban legyőzte a világbajnokot. Ez volt az első eset a sakktörténelemben, hogy versenykörülmények között, szabályos időmérés mellett a világbajnok alulmaradjon egy számítógéppel szemben. A gépet egy Feng-hsiung Hsu nevű kínai-amerikai matematikus kezdte el fejleszteni 1988-ban a Carnegie Mellon egyetemen, Deep Thought néven; ezt a Galaxis útikalauz szuperszámítógépe (ami a "42" választ adja Az Élet, Az Univerzum Meg Minden Nagy Kérdésére) után kapta. Már 1989-ben megmérkőzött Kaszparovval, aki már akkor világbajnok volt, és könnyedén megverte. Egy évvel később Feng az IBM-hez igazolt, ahol Deep Blue néven folytatta a projektet – a Blue az IBM közismert becenevéből, a Nagy kékből fakadt. A Deep Blue nem egyszerű sakkprogram volt, a hardvert is speciálisan a sakk számításigényeihez alakították ki.
Vasárnapi sajtóelemzések szerint a volt belügyminiszter Matteo Salvininek kedvez a szicíliai bíróság döntése, amellyel Giuseppe Conte miniszterelnököt, valamint a volt és jelenlegi római kormány több tagját is beidézte meghallgatásra egy migránscsoport feltartóztatása miatt indított eljárásban. Catania miniszteri bírósága hat egykori és jelenlegi kormánytag tanúként való meghallgatásával folytatja a Matteo Salvini ellen indított eljárást, amely a Gregoretti katonai hajóval tavaly júliusban érkezett migránscsoport feltartóztatását érinti. A szombaton tartott első előzetes tárgyalás négy órán át tartott. Giuseppe Conte közölte, rendelkezésre áll, és "szokása szerint a teljes átláthatóság" jegyében számol majd be a katonai hajó feltartóztatásának körülményeiről. A miniszterelnököt november 20-án várják a bíróságra, és vele együtt meghallgatják a volt védelmi, valamint a volt infrastrukturális és közlekedésügyi minisztert is, utóbbi hatáskörébe tartoznak a kikötők is. December 4-én többek között Luigi Di Maio jelenlegi külügyminisztert és Luciana Lamorgese belügyminisztert várják meghallgatásra.
"Nagyon boldogok vagyunk! Az volt a siker titka, hogy a lányok elhitték, van keresnivalójuk. A tegnapi meccs óta ezt sulykoltam, hogy tessék vért inni, mert sikerülhet! Észak-Korea mellett a portugál csapat volt az, amelyet mindenki el akart kerülni, de én ezzel együtt is végig bíztam a sikerünkben, ami összejött és amit teljesen megérdemeltünk" – nyilatkozta a szövetségi kapitány. Bátorfi Zoltán úgy fogalmazott: nagyon büszke a csapatára, Fazekasra, aki a várandós Póta Georgina helyére ugrott be nagyszerűen, Madarászra, aki nem vesztett meccset Gondomarban, és Pergelre, aki ugyancsak remek teljesítményt nyújtott. "És azt is ki szeretném emelni, hogy Póta Gina ugyan most nem volt itt velünk, de világranglistás helyezése nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a hetedik helyen emeltek ki bennünket, úgyhogy ez az ő sikere is" – hangsúlyozta a szakvezető. A Porto melletti Gondomarban 34 férfi és 30 női csapat küzd meg a tokiói részvétel jogáért. A kilencedik indulási jog a verseny második szakaszában, a vigaszágon talál gazdára, ezen a nyolc csoport fináléjának vesztesei vehetnek részt, és itt csak a végső győztes örülhet.
A bíró az ügyészség és a bíróság közötti ellentétre utalt: a cataniai ügyészség ugyanis kezdettől fogva megalapozatlannak tartotta a volt belügyminiszterrel szembeni vádemelést, úgy ítélve meg, hogy Matteo Salvini nem követett el bűncselekményt a Gregoretti hajó feltartóztatásával. Az ügyben illetékes miniszteri bírósági testület viszont kitartott az eljárás mellett, és a parlamenttől Salvini mentelmi jogának megvonását kérte, ezt februárban meg is szavazta a felsőház. Sajtóelemzések szerint ezzel a bíróság mintegy átvette az ügyészség szerepét. Az újságok hangsúlyozták, hogy a Salvini-perből hiányzik a vád. Vádemelést szorgalmaz egy nigériai házaspár ügyvédje, ők a hajó olasz vizekre érkezése után húsz órával távozhattak a szárazföldre kiskorú gyermekeikkel együtt. Vádemelést kérnek olasz civilszervezetek is. A jobboldali Il Giornale úgy ítéli meg, hogy az első meccset Salvini nyerte. A La Stampa című, balközép napilap szerint majdnem biztosra vehető, hogy a további ülések végén a bíróság felmenti Salvinit, vagy legfeljebb "minibüntetést"" szab ki rá hivatali hatommal való visszaélésért.
Roberto Martinez, a belga labdarúgó-válogatott szövetségi kapitánya játékosai kihagyás nélküli koncentrációját emelte ki a címvédő portugálok ellen, az Európa-bajnokság nyolcaddöntőjében aratott vasárnapi 1-0-s győzelem után. "Egy pillanatra nem veszítettük el a koncentrációt, bár voltak nehéz pillanatok, és Portugália az utolsó pillanatig küzdött a továbbjutásért, nagy elégedettséget érezhetünk" - mondta a szakember. Hozzátette: egy "győztes csapatnak" ilyen tulajdonsággal kell rendelkeznie. "Tisztában vagyunk az adottságainkkal, valamint azzal, hogy jó futballra vagyunk képesek, de ezúttal megmutattunk minden más elemet is, amire egy ilyen meccsen szükség van. Edzőként nem is lehetnék büszkébb. " A portugálok 23 alkalommal vették célba a belgák kapuját, akiknél a rutinos három belső védő, a 35 éves Thomas Vermaelen, a 32 éves Toby Alderweireld és a 34 éves Jan Vertonghen teljesítményét emelte ki Martinez. Az edző szerint a belgiumi futballakadémiákon be kellene mutatni a mérkőzést, "így kell védekezni" címmel.
Mindkét ötös remekül játszott a saját pályáin, az iTHR beválasztotta és meg is nyerte Mirage-t és Overpasst, míg a BEE Vertigon és Infernon tudott győzedelmeskedni. Az éjszakába nyúló mérkőzés végére azonban az iTHR mintha elfáradt volna. Láttuk már őket korábban Dust2-n, nem is játszottak akkor rajta rosszul. Tegnap azonban a BEE jobban bírta a hosszú távú nyomást és koncentrációt. Amennyire szoros volt az első négy pálya, pont annyira volt egyhangú Dust2, ami 16-1-es BEE győzelemmel ért véget, gubiék pedig így 3-2-es diadallal biztosították maguknak a harmadik helyet a bajnokságban. A legnagyobb durranás azonban még csak most következik! Délután jön a döntő, a mérkőzés, ami megmutatja, hogy melyik magyar csapat a legerősebb jelenleg hazánkban. 17 órától szerverre lép a Linkdown és a Budapest Five, ők is egy Bo5-ös meccset játszanak és bár papíron a BP5 nagy fölényben van, a Linkdown nem egy csapatnak okozott már meglepetést a szezon során. Már csak a BP5 van hátra számukra. A TippmixPro CS:GO Masters bronzmeccsének eredménye: iTHR 2:3 BEE Mirage - 16:14 Vertigo - 14:16 Overpass - 16:11 Inferno - 11:16 Dust2 - 1:16 A döntőt 15 órától kezdve élőben követhetitek az esport1tv Twitch csatornán és az Esport1 beépített pontgyűjtő felületén is.
Egy 32 processzoros IBM RS/6000 szerverre épült a rendszer, amit 480 speciális, direkt a sakk szabályaihoz tervezett segédprocesszor támogatott. Másodpercenként 200 millió lépésvariációt tudott kiszámolni és értékelni; 6-12 lépésre előre tudta a meccs összes lehetséges állását elemezni. Négyezer féle megnyitást ismert, és több mint 700 ezer sakkjátszma lépéseit tartotta a memóriájában, olyan esetekre, ha segítségre szorult, hogy egy hasonló helyzetet más nagymesterek hogyan oldottak már meg. Maga a program nem volt túl kifinomult, leginkább a nyers erő eszközét alkalmazta, minden lehetséges lépésvariációt kiszámolt, és egyesével értékelt. Az első meccset a gép és a világbajnok Kaszparov között 1996 februárjában sikerült összehozni. Az összecsapást óriási médiafigyelem kísérte, főleg miután az első, mára klasszikussá vált meccsben a világossal játszó gép 33 lépésben megverte Kaszparovot. Ez volt az első eset, hogy egy számítógép legyőzze a világbajnokot – aki aztán a maradék öt partiból hármat megnyert, kettőt pedig döntetlenre adott, így 4:2-re fordította az állást a végére.